Sunday, May 8, 2011

Entry Untuk PUAN MAIMON BINTI BAHAROM.

Assalammualaikom.,
Selamat Hari Ibu!
hahahahahaha..,
lambat ah aku nie.,aperk lah erk.,?
orang len sumer dah wat entry sendiri.,
aku jerk.,late sikit.,kjer lah.,cari doet.,
arinie pon kjer jgk.,half day.,
tapi aku tetap gigih nk wat entry pasal Mother's day nie.,
so macam korang2 jugak lah kan.,?
mother's day nie penting kan kat diri korang.,
yerklah untuk meraikan ibu2 korang semua.,
cam gitue lah jugak aku.,

Teristimewa untuk
PUAN MAIMON BINTI BAHAROM tahun nie.,
Then macam biaser lah.,
Firstly mesti aku beli kan kek.,
even mama x suker makan kek.,
tp aku tetap degil beli kek.,
nie kek nyer.,kek murah jerk.,huh.,





Pastu.,x kan nak bg kek jerk kan.,?
bagi lah sumtink yang leyh nampak jugak.,
tak tau nak beli aperk present untuk tahun nie.,
pening paler dok asik pikir.,last-last.,
baru ingat yang aritue mama ader kater nak wallet.,
wallet SATINNI dier dah koyak katernyer.,'
eleyh mama nie.,cakap jerklah suruh org beli.,
koyak konon..,huh..,cam lah x tau..,hahahaha..,
penat aku cari wallet nie.,semua jusco aku kat jb aku redah.,
semater-mater nak cari brand nie.,sebab.,
mama minat giler ngan brand nier.,lagipon
last bufday mama aku bagi handbag SEMBONIA jgk.
so kener lah kan.,wallet ngan handbag jenama yang sama.,
kat bwah nie wallet nyer.,murah jerk.,x mahal pon.,
nak tau harga nya.,?haha.,g tngok kat sendiri kat luar yerk.,





last sekali aku bagi mama wish card.,
tahun nie jerk baru bagi.,tahun laen x pernah bg pon.,
just bg present jerk.,tahun nie lak nak tukar mood.,
dan mama sangat lah suker yerk ngan wish card tue.,


aik.,maner huruf "s".,hehe.,tertinggal plak.,



wish card nie versi Sijil Penghargaan.,comel tak.,?
So tahun nie aku bagi 3 present untuk mama.,
tersenyum jerk mama hari ibu tahun nie.,huh.,
suker lah tue.,maner x suker.,
bnyak hadiah dapat tahun nie.,
ayah pon dah bagi sandel Scholl.,urmm.,
just tunggu present dari angah n alaong jerk.,


nie pic aku ngan mama.,
dua-dua pakai pink.,hahaha..,
smart kan.,?? jambu jerk..,

ucapan untuk
PUAN MAIMON BINTI BAHAROM..,
MAMA!!! selamat hari mama.,hahaha
semoga panjang umur.,dimurah kan rezeki.,
eh.,macam wish untuk besday jerk.,aperk-aperk ah.,
terima kaseyh jugak kerana menjadi mama YANG TERHEBAT!
menjadi wanita yang Tabah.,Penyayang dan Mengambil Berat.,
mama jugak teramat lah cantik dan menghiburkan diri orang..,
orang sangat suka kannya yerk.,seriusly.,
Orang sayang giler kat mama.,ketat2 lagik.,huhu.,lebiu2.,
kamu lah IBU , EMAK , MAMA , UMI , MUMMY untuk sayerk!

2 comments: