Showing posts with label join contest. Show all posts
Showing posts with label join contest. Show all posts

Monday, May 9, 2011

c0ntest::dikAu yAng utAma b0ndA (=



Sempena Hari Ibu.,
Nak join Contest tentang Ibu..,
harap ader luck.,hehehe..,
korang-korang nak join.,
just click link nie jerk yerk.,

http://gad1ss0ypans.blogspot.com/

semua syarat-syarat ader kat link tue.,
dan senang sajerk untuk join..
so nak letak kan 1 pic aku ngan my mama.,
hahahaha mari selongkar cepat..,



Ini lah MAMA aku.,
hahahaha..,
ini lah Mama aku dunia dan akhirat.,
Dia lah wanita yang paling aku sayang.,
aku tiga beradik semuanya lelaki.,
tapi aku lah yang paling rapat dengan mama.,
mungkin aku anak akhir.,dan selalu dengan mama.,
sebab tue lah kami jadi rapat.,dah macam kawan.,
Tengok gambar kat atas nie pon dah nampak
kemesraan seorang anak dengan emak.,
warna baju pon sama.,Pink colour babe.,
nampak sweet tak.,??hahaha.,

Nak tau cerita yang paling best tentang mama aku.,.,??
Meyh dekat-dekat sikit.,nanti orang len dengar lak.,
nak tau.,??
"mama aku x pernah makan AYAM.,!"
terkejot tak.,?? tak.,??terkejot lah..,hah...,urmm
xkire lah ayam goreng ker.,ayam kentaki ker.,ayam mcd ker.,
ayam masak merah ker.,buger ayam ker.,,chicken chop ker.,
aahhhhh..,yang penting makanan tue ader namer ayamm..,
memang mama aku x makan..,raser sikit pon x pernah tau.,
korang makan lah ayam tue sampai jilat jari ker.,geget jari ker.,
makan sampai tertonggeng ker.,jilat sampai kesiku ker.,
sikit pon dier x terliur.,tak hingin pon..,lantak korang ah.,
aku x tau kenapa.,dan sebab aperk.,mmg dier x nak mkn punyer.,

pernah jugak aku tanyer dulu.,kenapa mama x makan AYAM.,??
Kan ayam nie sedap.,semua orang suker makan ayam..,
nak tau dier jawab aperk.,?? senang jerk dier jawab..,
"Entah lah.,X teringin pon nak raser.,huh.."
simple kan jawapannyer.,??hahahaha..,
Tp yang paling best.,even mama aku x mkn ayam.,
Tp dier tetap masakkan ayam untuk kami 1 family.,
x kire ah.,Ayam goreng ker.,Ayam masak kicap ker.,
ayam goreng tepung ker.,rendang ayam ker.,
tetap dier masak.,walaupon dier x makan.,
tabik spring ah kat mama aku nie..,
tapi yang x adilnyer.,
mama x mkn ayam tapi mama mkn telur ayam.,!!

kelakar dan pelik kan..,??
Tp itu lah mama aku.,iaitu
seorang wanita yang diamanah kan oleh ALLAH S.W.T
untuk membantu ayah menjaga kami tiga beradik.,
ternyata kedua-dua insan ini mengalas amanah yang diberi
dengan penuh tanggungjawab dan sempurna.,
Dan secara umumnya.,Mama adalah yang
Terbaik , Terhebat , dan Terunggul di serata dunia
Tiada Wanita lain yang dapat menggantikan tempat Mama.,

Dan aku sentiasa beringat tentang

لجَنَّةُ تَحْتَ أقْدَامِ الأمَّهَاتl
maksudnya
“Syurga itu berada di bawah telapak kaki para ibu.”
Hadith ini diriwayatkan oleh Ibn ‘Adiy (ابن عدي) dan al-’Aqiliy (العقيلي) di dalam al-Dhu’afa’ daripada Ibn ‘Abbas R.’anhuma.

"Ibu , Emak , Mama , Umi , Mummy ,"

semua panggilan yang berbeza.,tp maksud yang sama.
Insan yang mengendong kiter 9 bulan 10 hari
dengan penuh hati-hati dan seribu kesabaran.,
semata2 untuk kiter dpat melihat dunia dengan sempurna.,

Paperpon buat kamoo,My Dear Mama.,
Maimon Binti Baharom
Happy Mother' Day
Allah S.W.T sajerklah yang dapat membalasnyer.,
Sayerk Lebiu Kamoo Sampai Mati!

FULLSTOP.,!

paeshmilkdrunker.blogspot.com
al-kal.blogspot.com
zuraidahamin.blogspot.com
pucukandubi.blogspot.com
keyrieyharry.blogspot.com

Kalian diatas.,Kamoo DiTAG okeyh!

Sunday, May 8, 2011

CONTEST FOTO SWEET BERSAMA IBU



Sempena Hari Ibu.,
Nak join Contest tentang Ibu..,
harap ader luck.,hehehe..,
korang-korang nak join.,
just click link nie jerk yerk.,

http://kimzai92.blogspot.com/2011/05/contest-foto-sweet-bersama-ibu_06.html

OWNER CONTEST : Hakim Zailan!
semua syarat-syarat ader kat link tue.,
dan senang sajerk untuk join..
so nak letak kan 1 pic aku ngan my mama.,
owner pon kater nak 1 pic jerk.,xkan nak lawan kan.,?
hahahaha mari selongkar cepat..,


Ini lah MAMA aku as MY AWEK.,!
hahahaha..,
ini lah Mama aku dunia dan akhirat.,
Dia lah wanita yang paling aku sayang.,
aku tiga beradik semuanya lelaki.,
tapi aku lah yang paling rapat dengan mama.,
mungkin aku anak akhir.,dan selalu dengan mama.,
sebab tue lah kami jadi rapat.,dah macam kawan.,
Tengok gambar kat atas nie pon dah nampak
kemesraan seorang anak dengan emak.,
warna baju pon sama.,Pink colour babe.,
nampak sweet tak.,??hahaha.,

Nak tau cerita yang paling best tentang mama aku.,.,??
Meyh dekat-dekat sikit.,nanti orang len dengar lak.,
nak tau.,??
"mama aku x pernah makan AYAM.,!"
terkejot tak.,?? tak.,??terkejot lah..,hah...,urmm
xkire lah ayam goreng ker.,ayam kentaki ker.,ayam mcd ker.,
ayam masak merah ker.,buger ayam ker.,,chicken chop ker.,
aahhhhh..,yang penting makanan tue ader namer ayamm..,
memang mama aku x makan..,raser sikit pon x pernah tau.,
korang makan lah ayam tue sampai jilat jari ker.,geget jari ker.,
makan sampai tertonggeng ker.,jilat sampai kesiku ker.,
sikit pon dier x terliur.,tak hingin pon..,lantak korang ah.,
aku x tau kenapa.,dan sebab aperk.,mmg dier x nak mkn punyer.,

pernah jugak aku tanyer dulu.,kenapa mama x makan AYAM.,??
Kan ayam nie sedap.,semua orang suker makan ayam..,
nak tau dier jawab aperk.,?? senang jerk dier jawab..,
"Entah lah.,X teringin pon nak raser.,huh.."
simple kan jawapannyer.,??hahahaha..,
Tp yang paling best.,even mama aku x mkn ayam.,
Tp dier tetap masakkan ayam untuk kami 1 family.,
x kire ah.,Ayam goreng ker.,Ayam masak kicap ker.,
ayam goreng tepung ker.,rendang ayam ker.,
tetap dier masak.,walaupon dier x makan.,
tabik spring ah kat mama aku nie..,
tapi yang x adilnyer.,
mama x mkn ayam tapi mama mkn telur ayam.,!!

kelakar dan pelik kan..,??
Tp itu lah mama aku.,iaitu
seorang wanita yang diamanah kan oleh ALLAH S.W.T
untuk membantu ayah menjaga kami tiga beradik.,
ternyata kedua-dua insan ini mengalas amanah yang diberi
dengan penuh tanggungjawab dan sempurna.,
Dan secara umumnya.,Mama adalah yang
Terbaik , Terhebat , dan Terunggul di serata dunia
Tiada Wanita lain yang dapat menggantikan tempat Mama.,

Paperpon buat kamoo,My Dear Mama.,
Maimon Binti Baharom
Happy Mother' Day
Allah S.W.T sajerklah yang dapat membalasnyer.,
Sayerk Lebiu Kamoo Sampai Mati!
FULLSTOP.,!

Ashraf jasni & Meera edora!!
korang berdua kenar TAG okeyh!





Sunday, May 1, 2011

CONTEST SEHATI CWL & FARA

CONTEST SEHATI CWL & FARA

cikwanielovela.blogspot.com/2011/01/contest-sehati-cwl-fara.html

Just click kat Link Atas nie jerk klu nak join.,
leyh bacer syarat2 nyer.,
then terus lah wat entry untok join.,
dah alang-alang bacer tue kan.,?
simple jerk okeyh..,

sekarang nak letak 1 pic yang konon2 nyer comel lah.,
hahahahaha..,nie dier.,
comel tak.,??comel lah konon..,
yerk.,mmg TAK chumel pon.,tau.,
aku pon mmg x reti nak buat muker chumel cam ner.,
ajarkan buleyh.,?


Pic nie waktu dalam kereta..,
snap sendiri okeyh.,even ader parkinson sikit2.,
hahahahaha..,tapi berjaya jgk snap.,tanpa gegar.,
so boleyh lah letak pic yang nie..,
lagipon pic nie belum pernah d publish kan kat blog nie.,
so untuk CONTEST SEHATI CWL & FARA nie.,okeyh lah.,
dah lamer nak join contest nie act.,
selalu tngok kat Dashboard.,ramai yang join.,
then.,arinie ruang kan sikit maser.,menjoinkan jgk.,
nie pon sebab EXPIRED CONTEST SEHATI CWL & FARA
di POSTPONE kan 2 hari lagik.,
naseb baek.,kalau tak.,tak dapat lah nak join.,haha.,

Lagik satu.,sangat lah jeles yerk tngok blog Penganjur.,
kaler2 pink jambu gitue.,SEHATI sngat Cik CWL&cik FARA..,
Pastu..,,Terkedu sekejap yerk.,
biler tngok sponsor2 yang sngat ramai n baek aty itu.,`
menaja adiah2 untuk contest nie.,
yang join contest nie.,follow lah skali yerk penaja2 nyer.,
nie semua lah yerk..,wah siap list kan lagik.,hahaha..,
cikwanielovela.blogspot.com
butikpinkku.blogspot.com
inlovewithfikri.blogspot.com
my-name-is-shafiq.blogspot.com
www.masahmadsafwan.com

semua nyer dah pollow.,
now nak TAG kan kat member2.,
paeshmilkdrunker.blogspot.com
zuraidahamin.blogspot.com
pucukandubi.blogspot.com
al-kal.blogspot.com

Join sekali yerk korang2 nie.,
YES!!!SELESAI.,

"1st Contest Dari xcyber : Pose Depan Cermin"

Join Contest lagik.,
last minute ah.,sorry.,
Harap Ader rezeki di awal mei nie.,
hahahahaha..,


nak join just click link nie jerk k.,
xcyberlink.blogspot.com/2011/03/1st-contest-pose-depan-cermin.html

syarat-syarat sumer ader kat situ.,
leyh bacer.,pahamkan dan terus join okeyh..,

so nak letak 1 pic depan cermin.,
taraaaa...,

amek ko.,hahaha..,



pic ngan My bestie Gurl.,
kat depan fitting room jusco.,
siap pose-pose lagik.,
ader jugak orang menjeling-jeling..,
lantak ah orang nak tengok ker aperk.,
sempoi tak.,??semart tak.,??
kenangan betol pic nier.,

last sekali kner tag member2.,
meera_edora
sally_ali
ashraf_jasni
pieka-zimi.,

join okeyh.,korang semua..,
arap diterima yerk penyertaan nie.,
SELESAI.,

Friday, April 29, 2011

1st Contest Anis:Pic Percutian



banner chumel.,huh.,
hanya click nie jerk klu nak join.,
anismelon.blogspot.com
syarat-syarat sumer ader.,
simple jerk.,

nie pic nyer.,



waktu nie jalan2 ngan member kat Kuala Lumpur.,
seminggu kot kat saner.,lamer kan..,?
kire bercuti lah jugak.,sebab jarang g saner.,
yerklah.,aku dok kat jb.,
alang2 dah sampai saner.,perg jerklah maner2.,
member aku pon ajak lah mandi air terjun sungai congkak.,
xder plan pon sumer nier.,last minute
and just abeskan waktu kat saner.,
tp serius.,air terjun dier mmg best.,seronok babe.,
sejoook giler., gigil-gigil kaki aku.,hahaha.,
pic kat atas nie plak kiter orang amek pki self timer kat nset.,
sebab x der orang nak amek kan.,
lagi pon kiter orang nak amek bertiga..,buat kenangan
kiter org pon set then letak kat atas batu.,pose.,and snap.,
x takot langsong nset nie jatuh.,yg penting picture cantik.,
air mengalir celah batu.,pokok hijau,.,dengan cahaya matahari lite2.,
mmg cantik giler kat tempat nie..,huh.,serius lah.,
jakun lah jgk aku tyme tue,.,hahahaha

sekarang Nak tag 3 orang.,
meera_edora
azie_leiko
sally_ali

korang join okeyh.,
ader lagik maser nier.,




Monday, April 25, 2011

Contest Gambar Paling Chumel

contest last minute.,!
sorry sangat2.,



NAK JOIN CLICK SINIE OKEYH.,
http://eyqasara-marie.blogspot.com/2011/03/contest-gambar-paling-chumel.html

SO NIE PIC NYER.,



haha.,waktu nie kami bergambar di tepi laot.,
bermain air masin.,huh.,cam dak kecik.,
pose sumer samer.,letak kan tangan kat mata kanan.,
konon-konon cam ngah ngintai ah.,hahaha
comel kan.,??lagik2 yang wat semua nya lelaki comel.,
eceh.,perasan lak.,hehehehe..,.,

paperpon nk tag 4 org.,huh.,
paeshmilkdrunker.blogspot.com
al-kal.blogspot.com
keyrieyharry.blogspot.com
wizardsgurlzeqa.blogspot.com

sattle join contest last minute.,huh.,
malam nie tutup okeyh.,
huh.,laju giler menaip nie.,
semater-mater nk join nyer pasal.,

Tuesday, April 19, 2011

GAMBAR AKU DAN ALAM

Contest best
Aku Dan Alam !!
by Abg Meghil and Abg Todtod
Abg.,?haha..,abg kot.,x tau umur ah.,
Kire hormat ah nie wokeyh.,

so nie banner nyer.,
teringin nak join.,???
just click kat syini..,
lighterkricket.blogspot.com/2011/03/kluk-kluk-first-contest-evaaaaahhh.html

dah bongkar folder2 kat lappy.,
jumper pic nier.,
so boleyh lah kan.,
taraaaa...,cool x pic nie.,?haha...cool konon.,
padahal kaki ah mengigil tau.,cam parkinson lak.,
pic nie waktu aku g Sungai Congkak.,
last year x silap.,
ngan member2 yang laen.,
nie last day kat Kuala Lumpur.,
waktu nie dah nak balik JB dah.,
Baju yang belum pakai bnyak lagik.,
so nie lah jalan terakhir untuk abeskan baju2 yang belum pakai.,
raser tenang jerk waktu kat air terjun nie.,
air tenang.,sejook.,udara segar dan hutan hijau babe.,
yerk lah.,mmg hutan hijau.,x kan hutan oren plak kan.,?
hahahah.,tp serius.,mmg best kat saner.,

CAPTION UNTUK ALAM SEKITAR:-
AIR TENANG , UDARA SEGAR DAN TUMBUHAN HIJAU..,
MENJADIKAN OTAK SEGAR , BADAN SEHAT DAN HATI RIANG .

Sekarang nak tag blogger2 .
paeshmilkdrunker.blogspot.com
cikraraketukkeyboard.blogspot.com
al-kal.blogspot.com
keyrieyharry.blogspot.com
wizardsgurlzeqa.blogspot.com

sekarang sattle.,hahaha..,
join k.,korang2 semua.,

Monday, April 18, 2011

Contest ♥ I My Friend

Huh..,
Join contest lagik.,
cam best jerk.,
cam biaser.,nie banner nyer.,

just click Link nie jerk klu nk join.,
http://lailyqaisyirah.blogspot.com/2011/03/contest-i-my-friend.html
Cik MTT owner contest nie.,
leyh tngok syarat2 nyer.,
mudah jerk.,so xyah nk garuk paler.,

Then., nie pic nyer.,
nak letak empat pic.,
owner x der kater limit kan.,?
so boleyh lah letak pic2 yang raser nyer besh dr aku.,

Waktu kami berbuka puasa di J.B catering.,
Tahun lepas.,
Wat shoot Kat Taman Merdeka J.B.,
Sumer pakai kemeja kotak-kotak.,
Kat Sarang Buaya Pasir Gudang.,
Buang maser disaner.,
2nd Shoot Kat Istana Garden J.B.,
sempoi x.,?haha..,

pic2 kat atas nie.,
semuanya menggunakan Set Timer kat kamera.,
xder orang tolong amekkan pon babe.,
sebab K.A.M.I keluar berempat jerk.,huh..,
Even K.A.M.I semua lelaki., K.A.M.I still leyh forever.,
K.A.M.I selalu hangout samer2.,K.A.M.I wat kjer giler samer2.,
K.A.M.I shoot samer2.,K.A.M.I rayap samer2.,
sumer lah K.A.M.I buat samer2.,
sebab K.A.M.I dari sekolah yang samer.,
kawan samer2 dari umur K.A.M.I 13 tahun lagik.,
now.,umur K.A.M.I sumer dah puluhan tahun.,hahaha..,
lamer kan.,>? Lebih kurang 9 Tahun dah.,

Sekarang nak Tag member sayerk.,
pwincearabtitow.blogspot.com
hey kamoo! join wokeyh.,
no excuse babe.,

tarikh luput.,
malam nie.,kol 12.00.,
hahahaha..,

Wednesday, April 13, 2011

1st CONTEST yaya : CANDID Time..!!

Hye,,
join contest.,
huh.,

nk join click sinie.,
yayashahrizan.blogspot.com/2011/03/1st-contest-yaya-candid-time.html


cik YAYA.,
cepat2.,dah last minute nie.,
kol 12 abes dah.,huh..,
nie pic nyer.,,


Pic nie waktu g zoo jb aritue.,
huh.,bwak budak kecik nie.,
hahaha..,yg best nyer.,
sumer binatang besar2.,
dier panggil ELEPHANT.,
smpi unta nie pon dier pngil elephant.,
sini elephant.,saner elephant.,
semua nya lah dier kater elephant.,
pic nie member aku yang snap .,
konon nyer budak nie nak ajak amek pic dekat2 lah.,
aku pon dokong kan.,nk bwk dekat sikit kat unta nie.,
belom sampai.,dah terjerit2 panggil opah dier.,
aku pon belom sempat pusing blakang.,dah snap pic nier.,
so dapat lah tngok pic blakang aku.,kahkahkah..,

So nak Tag :
Meera Edora
AZie Ahikin

join erk korang.,sempat lagik nie.,

Lastly.,arap cik YAYA terima
yerk sebab join late nier.,
tau contest nie lambat lah,
selongkar2 jumpe kat blog org.,

n paling akhir plak.,

Selamat Hari Lahir cik Yaya.,
May ALLAH bless u ALWAYS.,
Good luck in ur life.,
keep smile.,

bye,mekaseyh yerk.,

Saturday, April 9, 2011

SaYa, Makan dan Makanan ....

Saya + Makan + Makanan

join.,?
click sinie~~
huh..,
sweetfamilysindahouse.blogspot.com/2011/03/my-1st-give-away.html


S . A . T . E !
hahahahaha..,
pic nie waktu besday kawan punyer mak.,
dier order sate.,250 batang.,
sedap giler kowt.,
mkn sampai x hingat braper batang dah telan.,
huh.,kompem kunyah dan terus kunyah.,
hahahahaha.,

nampak tue.,
buat2 kire konon.,
padahal nak ngap dah.,
susun2 dulu.,
huh..,

okeyh.,pose jap sebelum ngap.,
lepas jerk snap.,
kompem 6 6 batang nie masok mulot.,
so.,1..,2..,3..,
eh.,x buleyh upload lak pic yang tgh ngap.,
owner x bg pic nie lebih dr 3 ah.,
adui.,x dpt tngok pic seterusnyer.,
sayer mkn sate dengan rakusnya.,
hahahahaha..,

so,nak tag 3 org.,
ASHRAF.,
PAESH .,
AZIE .,

Contest Adik-Beradikku Yang Cute

ello.,
join contest lagik.,
cam best plak kan..,
hahahahaha..,
so nie banner dier.,
comeyh adik nie,,tersusun gg nyer,



nak join.,just click sinie.,
fadhirul1311.blogspot.com/2011/03/contest-adik-beradikku-yang-cute.html
klu korang ader adik bradik yang cute.,
meyh lah join.,tp x leyh late k.,
expired contest HARI INI ok.,!
hahahahaha..,
tue lah aku.,
suker join contest last2 minute.,
malas nak wat entry ah.,
tp nie aku nak join jgk.,
dan nie pic yang aku nk tunjuk.,



ZULFADLI + ZULHILMI + ZULFAZLEM

Adik beradik aku yang cute.,
yerk.,silalah muntah di depan lappy korang.,
hahahaha
C.U.T.E tak.,??
pic nie aku raser cute sebab aku adik bradik semua lelaki.,
dan kiterorg semua kner pki baju warna pink sebab
time nie lak kat majlis pertunangan sepupu aku.,
tema pertunangan Pink colour.,
so sepupu aku nk semua famiy pakai baju kaler pink.,
jarang beb lelaki pakai baju kaler pink.,
tp biler dah ramai2 pakai nampak semart plak kan.,??
hahahaha..,

so now.,
nak Tag 3 orang member
yg rasernyer adik bradik dieorg pon cute2.,
pwincearabtitow.blogspot.com
paeshmilkdrunker.blogspot.com
cikraraketukkeyboard.blogspot.com

n arab.,aku dah tag ko dulu.,
so jgn nk tag aku lagik k.,
hahahaha..,
paesh n cik rara.,join lah.,k.,

Sunday, March 27, 2011

'MY STICKY FRIENDS CONTEST'



My Sticky Friend Contest ^_^

ello.,
sedang aku ber " Blogwlking ".,
tetiber nampak satu contest yang semart.,
Huh.,Sticky Friends !!
kalau korang ader sticky friends.,meyh lah join.,
just click-click kat sinie.,n bacer syarat nyer .,
candysugarsweet.blogspot.com/2011/03/contest.html
Tarikh tutup 28 March 2011.,
Arinie lah.,eh.,tp still sempat lah.,
aku tetap nk promote Contest nie even dah nak expired.,
Join OKEYH2.,jOIN.,
Tunjuk lah kat Dunia Korang nyer sticky friends tue.,
So.,aku pon Selongkar2 folder nk cri pic sticky with my prends.,
hah.,tengok Nie.,tengok lah.,huh
just upload empat pictures jerk untok tontonan owner~
hahahahhahahahahahaha








Empat-empat pic nie waktu Kami Menari bersama!!
Ditempat kerja sekarang.,Rumah Abah Tourism Johor.,
dan yang paling penting.,
keempat-empat pic kami sticky babe.,okeyh x.,?

Camner Kami leyh Kenal.,??
Nie lah sticky Friends aku.,
Muhammad Salleh Bin Mahamad Ali.,
Kenal waktu umur aku 12 tahun iaitu Darjah 6.,
cikgu kelas dier x dtg n dier kner masok kelas aku.,
dgn x malunyer duduk sebelah aku.,

muler buat omwok samer2 .,
tangkap ikan samer2 .,
men lastik dlm kelas samer2 .,
kner denda pon samer2 .,
sekolah menengah samer2 .,
sekolah agama samer2 .,
ngaji Al-quran samer2 .,
pekerjaan pertame pon kjer samer2 .,
then adik-beradik samer2 3 orang .,
samer2 adik beradik semuanya lelaki .,
samer2 anak ketige dlm keluarga .,

Dan sekarang .,
umor pon samer2 22 tahun .,
kire dah 10 tahun lah kami berkawan .,
dan sekarang kjer ditempat yang samer .,
pergi kjer samer2.,rehat samer2.,hang out pon samer2 .,
akhir sekali ., Ini lah Sticky Friends aku.,!!!

(119 Patah Perkataan)
Perkataan "samer2" dikre 1 jerk yerk.,
sebab itu perkataan berulang.,
x cayerk.,?buka balik buku teks B.M darjah 3.,

So nak Tag 5 orang member.,
paeshmilkdrunker.blogspot.com
coretanakhir.blogspot.com
cikraraketukkeyboard.blogspot.com
pwincearabtitow.blogspot.com
potrexshikine.blogspot.com

S A T T L E ! !

CONTEST : ''PEREMPUAN/LELAKI MELAYU TERAKHIR".....!!!



Mari lah menjoin kan diri.,
Just click sinie jerk.,sinie.,sinie lah..,
qhaisrose.blogspot.com/2011/03/contest-perempuanlelaki-melayu-terakhir.html
bacer syarat2 nyer yerk.,x susah pon.,

okeyh.,skunk nak letak pic sayerk.,
Yang konon2 nyer Lelaki Melayu Terakhir.,
hahahahahaha..,
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

Nih dier.,amek ko.,
Huh..,
SMART TAK.,?? COOL X.,?? TERAKHIR X.,??







Dah letak pic.,nak kner jawab soalan plak
1.knaper korang nak join contest nie.,??

knaper erk.,??
sebab contest nie cam best,,nampak cool.,mencabar.,
dan agak payah jgk.,kerana bukan sumer org suka pakai
dan snap pic time pakai baju tradisional melayu.,
konon x macho lah.,panas lah.,belom hari raye lah.,
mcm2 ah.,sebab-sebab laen..,
sebab sayerk mmg suker join contest kat blog nie.,
even persaingan ramai.,hebat2.,tp bagos..,
sebab tue sumer persaingan sehart diantara blogger2..,


2.Tagline yang paling kreatif untuk memartabatkan
pakaian tradisional melayu kita ialah..,

Baju Tradisional Melayu melambangkan.,
Adat., Budaya., Bangsa., Agama dan Cara
sesuatu masyarakat di Malaysia.,
BERSAMA KITA MEMARTABATKANNYA~

Akhir Sekali
Hamba menurut perintah
mengeTAG 3 Orang Melayu Terakhir
untuk bersama2 memartabatkan Baju Tradisional Melayu.,
Dipersilakan~~
cikraraketukkeyboard.blogspot.com
paeshmilkdrunker.blogspot.com
coretanakhir.blogspot.com

Hah.,aperklagik.,
Sarung ah Baju Tradisional Melayu.,
x kan xder.,huh.MALU ah babe..,

-SELESAI-

Join Contest Aku Kaya


Menjoin kan Contest.,
enkorang nk join click sinie wokeyh.,
bacer betol2 syarat2 nyer.,
bobiestory.blogspot.com/2011/03/join-contest-aku-kaya.html

Sebab Kenapa Terbacer Blog BOBIESTORY!
Sebab nyer.,
sayerk minat contest.,!! sayerk giler contest!!
dan ternampak followest laen menjoin kan diri nyer di contest inie.,
so sayer pon terus open new tab and bacer and pollow blog BOBIEANDBAD..,
Lagi 1 sebab knaper sayer akan terus membacer blog ini kerana.,
blog ini kaler hijau..,samer cam blog sayer.,Smart+Stylo+Sempoi..,
blog nie jugak ..,simple !!! cam blog sayerk.,

Now mengeTAG member:~
paeshmilkdrunker.blogspot.com

join k paesh.,!!

Holiday Love with DianBizzcorner

Holiday Love Contest with Dianbizzcorner

Berminat nak join.,??
Just click here.,
dianbizzcorner.blogspot.com/2011/03/holiday-love-contest-with.html

Percutian Impian sayerk ialah:~

Bali , Indonesia !!
kerana

Pemandangan Bali yang Indah,
Makanan yang Enak , Budaya yang Unik !!!






Ini pulak Pic Holiday with My Bestie friends!
candid pic berendam di dalam air.,

Thursday, March 24, 2011

Contest Forever In Pink!

Contest In pink.,
J.A.M.B.U.!!!



Menjoin kan diri.,?
tekan-tekan disini k.,

misspinkysukacontest.blogspot.com/2011/01/contest-ga-forever-in-pink.html

even dah last minute.,
still promote owkeyh~~
hahahaha..,
Just letak pic korang pki baju kaler P.I.N.K.,
Senang jerk kan..,
now.,selongkar folder n jumper pic nier.,HEHE..,
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
jENG.,jENG.,jENG..,
ini lah pic aku berbaju pink
Dark pink tau.,hahahaha.,
aku bersamer abg2 n kakak ipar.,huh.,
Smart x,.,>?
Sumer sarung P.I.N.K babe.,



aku bg dua pic.,
Yang atas nie pic aku pakai P.I.N.K ngan partner.,
kalau yang bawah nie plak.,pic aku sorang jerk pki P.I.N.K.,
sebab kureng paham lah.,owner nk pic sorang2 ker atau ngan partner.,
Huh.,paperpon.,okeyh x.,??Jambu X.,?semart x.,?



Korang2 tue join lah yerk.,sempat lagi nier.,
g selongkar folder lappy.,
Lastly~

P.I.N.K menJAMBU kan diri korang.,~~

" Contest Blog Paling Ceria "

Join.,?
Click sinie~

unknonymous.blogspot.com/2011/03/ontet-blog-paling-eria.html

Ceria ker Blog sayer.,??
hahahaha..,boleyh lah kot.,
ader yg lagi ceria.,
try selongkar Blog Ceria nie:~

cikraraketukkeyboard.blogspot.com
paeshmilkdrunker.blogspot.com
pwincearabtitow.blogspot.com

hahahaha.,kire ditag lah yerk.,
PROMOTE.,PROMOTE.,

Sunday, March 20, 2011

"CONTEST AKU DAN PINK"

Join last minute.,!!
Tarikh tutup 20 march 2011.,
tapi mesti kol 12.00 mlm kan.,?
so masih sempat ah lagi nier.,
ader lebih kurang 15 minit lagi.,
selongkar folder kat lappy jap.,huh.,
nak join click sinie.,HEHEHE.,
mieraaziz.blogspot.com/2011/02/contest-aku-dan-pink-sticky-post-sila.html
tetap promote even dah nk expired.,



selongkar folder kat lappy jap.,huh.,
cari.,cari.,cari..,sampai dapat.,HAH!!
nie dier..,huh.,








picture's nie waktu sayerk n kawan jln2.,
then snap lah picture.,huh.,
mmg sngajerk pki pink.,berpakat.,
konon nyer nmpk jambu,hahaha,
nak muntah dengar.,??
siler lah muntah yerk.,di lappy sendiri.,HAHA..,