Friday, December 17, 2010

Abu Bakar Seddek Family Day's 2010






Lamer giler x update blog..,
Bersawang sudah..,HAHAHA..,
sebok lah jgk kan aku nier.,
Huh.,last week aku g Family day bapak aku.,
huh.Aktivti tahunan bg family bapak aku..,
Family Pak Ngah,Family Pak Lang,Family Mak Uteyh,Family Cik LinA,
Family Pak Busu, Family Pak Uda..,Sumer datang..,Ramai babe.,
so.,Tahun nie.,Tanjung Kapal Beach Resort pilihan kami..,
HAHAHAH..,Tempat nie santek babe.,
tepi laot,ujong peta.,suasana kampong.,
Wah.,indah uh..,Mcm2 aktiviti buat..,
mandi swimmingpool.,berkelah.,
maen buai.,telematch.,amek angin tepi pantai.,
bnyk jugak game family aku menang.,!!HEBAT KAN !!
SO.,biler dah berjemur 1 ary kat panas.,
opkoz lah kulit aku jd cam Beyonce kan.,??
itam like2 jerk..,Huh..,
paper pon tngok lah pic2 yg aku upload nie..,
ader bnyk.,Kang muak plak biler tngok bnyk2..,
HAHAHAHA..,enjoy yerk..,








No comments:

Post a Comment