Wednesday, December 22, 2010

MALU BESAR!!

HYE.,Malu nyer aku..,
Huh..,Arinie aku plan g tngok wayang ngan member2.,Huh.,
Citer "AKU MASIH DARA".,
Cam best jerk kan.,??so kiterorg pon perg lah..,
Dress-up semart lah jgk aku kan..,(pOyo sahajerk)



waktu movie kol 3.35pm.,
tepat jerk aku pon masok lah kan dengan comfident nyer.,
buka jerk pintu..,Mmg gelap gelita.,x nmpak aperk..,
yang nampak.,ader lah dlm 5 baris atas budak2 pompuan duduk..
selalu nyer dier buka lampu.,ntah knaper tetiber arynie x buka..,
Dah lah wana karpet ngan tangga tue hampir sama.,
mmg cam syiaall.,Aku Pon aper lagi..,raba ah poket nk kuar nset..,
konon nk wat suluh..,sambil raba.,sambil langkah.,huh.,
belom nset kluar dr kocek.,HAH.,amek ko..,TERPELECUK aku.,
bkn satu tangga yerk.,bukan dua.,tapi empat tangga beb.,aduh.,kaki ku..,


(GAMBAR HIASAN:Aku terpelecuk jer yerk..,bkn tergolek mcm nie.,
ini melampau.,!!)

Dah terpelecuk xperk ah.,siap melatah lagi tue.,huh.,
eh sial ko~~.,
Alamak~~..,MALUNYER..,sumer budak2 pompuan yang kat atas tue .,
aperk lagi.,jd zirafah ah.,panjang kan leher..,siap ader yg senyum2 lagi huh..,
Dan aku..,cepat2 aku cari tempat duduk.,huh.,biler dapat duduk.,aduai.,
raser cam nk duduk kat bwah jerk.,nk tahan malu punyer pasal.,
member aku yg laen.,sumer dah senyum2.,nk gelak kan x sampai aty konon.,
blah lah..,tngok muker.,masing2 nak pecah perot.,
lagi2 si sally.,terbahak2..,huh..criter blom start.,
muker dah merah beb gelak kan aku!!sepanjang criter jalan.,
sebok aku memikir kan.,cam ner nk kuar dr panggung tue tanpa org nampak.,
huh..,pas nie.,mmg x ah aku maen langkah..,
even dier buka lampu terang giler.,
aku akan jalan step by step.,agar sally x ketawe cam sial lagi..,


I N I S E M U A D U G A A N U N T U K E N G K A U A M Y ! ! !

2 comments:

  1. haha.. aq gelak je ar..
    memang kakar abis.. sbr ye cik emy.. hahaha

    ReplyDelete
  2. HAHAHA..,ko pon samer lah..,lg mau gelak kan.,??

    ReplyDelete