Saturday, February 26, 2011

FESTIVAL LAYANG-LAYANG ANTARABANGSA 2011.,


(nie aku lah.,men layang2 jgk.,
x ketinggalan babe.,tinggi wooo)




Festival Layang-Layang Antarabangsa 2011.,
16-21 februari 2011.,
Huh.,Korang perg x.,?hahaha.,
mner dok jaoh memang x dpat ah nak perg.,huh.,
Festival nie mmg tiap2 Tahun Dier buat..,
Lokasi nyer kat Bukit Layang-Layang Pasir Gudang johor.,
Jaoh beb.,dier buat kat sinie maybe sebab .,
Bukit Layang-Layang Nie dekat ngan laot kot.,
Laot ciner selatan.,huh.,so bnyk angin.,senang layang2 tue nk naek.,
haha.,ntah betol ntah tidak.,huh.,agak aku jerk kot..,
Korang raser aku perg x.,??haha.,betol.,!!
Aku orang Pasir Gudang.,mesti lah perg beb.,malu beb biler org tanyer.,
tp aku perg pon dah last minute.,dah ujong2..,tp tetap perg.,
Kat sini ramai giler pelayang2 yg datang.,x kire lah dr maner.,
namer pon antarabangsa kan.,??kompem ah ader.,
sumer nyer nk tunjuk kan layang2 dieorang.,kecik ader.,besar pon ader.,
ader bentuk buayer.,ikan pari.,dinasour.,sotong,jaws,upin.,ah mcm ah.,pelik2 jerk.,
huh..,nie ader sikit pic.,harap korang enjoy k.,





















No comments:

Post a Comment