Wednesday, February 2, 2011

Gembira + Sedeyh!

Hye.,raser cAm nk kemaskini lak belogsepot nie.,Aku pon x tau lah nak citer aperk,aku nk citer bender yang dah berlaku 5 hari lepas.,dah kira basi lah jgk.,tp x perk lah.,nk cite ah jgk.,huh.,nie kenangan aku ngan dier.,kiterorg bersama selama 3 hari.,3 hari lah mengadap muker dier.,dan 3 hari lah dier mengadap muker aku.,tp x buhsan pon.,hahaha..mcm2 kiterorg buat bersama., shopping., break1st kat mcd.,minum coolblog.,mkn mkanan jepon.,tengok movie.,
men game.,mkn tiramisu cake., snap pic n last skali masot toilet samer2.,buat aperk.,??
HAHAHAHA..,tergelak jerk aku ngan dier.,

Malam pertama shopping.,x beli paper pon.,survey jerk.,tp before balik tue.,
aku beli lah cake n roti.,untuk alas perot mlm2.,kiterorg mkn samer2.,suap2 bAbe.,HAHA.,
then ary kedua tue.,g break1st kat mcd.,tp bkn break1st pon,sebab dah tghary.HEHE,.tp bg kiterorg tue morning lagi.,sebab kiterorg bngun kol 11.,so kire break1st lah tue kan.,??lepas jerk break1st,terus ke mall.,jalan2.,dier ajak aku men game Daytona.,huh.tamao ah.,dier tau aku x teror.,sajerk nk ajak.,pastu nk gelakkan aku.,xpayah ah.,then kiterorg tengok movie.,movie tue aku dah tengok.,just teman jerk.x kesah lah.,yg penting apy.,HAHAHA.,keluar movie g jln2 lagi., smbil minum coolblog.,yg best nyer ngan coolblog aku dier sebat.,org suruh pegang.,habes licin dier sedut.,huh.,pastu jalan2 cari baju mmg susah giler.,bnyk giler pilihan.,so nie lah baju yg aku beli waktu ngan dier.,Dier yg pilih kan design2.,yg dier pelik.,knaper aku suker baju warna hitam.,?HAHAHA..,HITAM tue kan semart babe.,5 helai aku beli.,5 5 hitam.,




Then.,nie plak kasut yg aku beli.,chumel x.,?
cam kasut apek2 kan.,??
tp x tau knaperk.,minat giler biler 1st time tengok.,
aku nk warna kelabu.,tp die kater amek putih.,
sebab biler pki short.,semua matching.,so.,amek jerk lah.,


X der aperk aku nk bg kat dier biler aku dtg jumpe dier.,
baru teringat.,dier pernah ckp.,nk beli naju belang2.,sebab die dah minat belang2 skunk.,
aperklagi.,aku tarik dier masok PADINI.,ader pon design belang2.,
aku cari size.,suruh dier try kat fitting.,tengok muat,aperklagi.,terus beli kan.,
HAHAHA..,tp x sempat lak aku nk snap biler dier pki bju tue.,
paper pon.,biler dier pki.,Serius., S.M.A.R.T giler.,!
sebelum balik tue.,dier ajak makan mkanan jepun.,huh.,
sebelum nie pernah raser jgk ngan dier.,tp aku nk raser lagi.,mmg sedap.,

Then.,biler aku nk balik umah.,xder aperk dier nk bg aku.,
dier bg lah teddy bear dier nie kat aku.,
dier suruh simpan leklok.,jager molek2.,besarkan mater dier selalu.,
Dier kater dier sayang sngat bear nie.,tp dier korban kan jgk sebab nk bg aku.,
tp dont worry lah babe.,aku jger leklok punyer bear nier.,
setiap malam aku bawak dier tdo.,HAHAHAHA..,so x payah risau lah yerk.,


Paperpon.,aku sayang giler kat ko.,aku suker giler kwan ngan ko.,
ko mmg best.,sempoi jerk.,dan skunk.,pandai plak ko melawak yerk.,
asik bwat aku gelak jerk.,tp aku suker giler biler ketawa ngan ko.,lagi satu.,
aku nk say sorry kat ko.,aku xder niat aperk2 pon waktu tue.,
xtau cam ner leyh jadi.,serius.,aku ngaku salah babe.,
A M P O O N Y E R K ! ! !

2 comments: