Monday, January 3, 2011

2011!!.,AKU LATE AH!!!


elo~~
Lamer x Update blog.,Huh.,
Btw.,aku nk say.,



Kat sumer orang kat dunia nie.,
especially kat BLOGGER2 lah.,
jgn ckp jam umah aku lmbat 3 ary!!okeyh.,
Just x der maser nk on9.,
coz dr mlm new year smpi mlm nie.,aku busy.,
Celebrate countdown.,Shopping.,Men Game.,
Tngok Movie.,Lepak-lepak.,Men bowling.,huh.,macam2 ah.,
mlm nie baru aku dpt buka blog aku nier.,
n nie ialah POST pertama aku buat tahun 2011 nie..,
even aku nyer wish lmbat 3 ary.,tp aku still ader azam baru beb,.
korang ner leyh tau.,sebab.,aku x nk bg tau lah..,
HAHAHAHAHA..,
Malu lah.,sebab takot x tercapai beb.,KIHKIHKIH..,
Azam yg lepas pon tercapai nyer sikit jerk.,Huh.,

Btw.,ramai ckp azam yg dulu pon xtercapai nk berazam baru konon.,
Lantak lah.,Azam aku..suker aty aku lah.,
mcm x tercapai taon lepas.,n taon nie.,
kner capai jgk.,xkire.,mmg kner capai jgk lah.,
huh.,TEKAD dan terus TEKAD!!!

Doakan aku yerk.,huh.,Harap menjadi.,
Dan aku doa kan tok korang jgk eh..,
Semoga Azam2 korang akan tercapai jgk.,Huh.,
Dan Semoga 2011 Tahun yg hebat untuk korang.,
AMIN~~~

2 comments:

  1. yeah!..btoi tu..mge azam awk trcapai thun ni erk..happy new year:)

    ReplyDelete
  2. HAHAHA..,maseyh2.,huh.,
    arap tercapi..,
    btw.,Happy New Year Too..,

    ReplyDelete