Tuesday, January 4, 2011

BLOGGER SYIAL~~

Perg.,rASer sedeyh GILER aku ary nie.,
huh.,raser cam dah mlas nk update blog.,
semangat aku jatuh giler awal2 tahun nier.,huh.,
korang nk tau knaperk.,??
Aku kner sound direct babe.,kner sound ngan dak blogger jgk..,
meyh aku citer sikit..,tp bkn nk mintak simpati pon..,huh.,
Aku ader Follow satu budak kat blog nie ah.,,
budak P . E . R . E . M . P . U . A . N
blog dier okeyh ah.,S.M.A.R.T, serius aku puji.,
jeles jgk aku tngok.,huh.,
tngok followers dier pon ramai babe.,dah cecah 3 angka dah..,
lg baper puluh jerk nk cecah 4 angka dah.,
blog dier mmg dah up to date giler ah.,
bnyk bender yg kat blog dier ader.,kat blog aku xder..,
So.,aku pon teringin nk follow.,
sebelum aku click button follow tue aku nampak kat page dier.,
profile fb dier.,so,aku pon new tab lah pesbuk dier.,
aper lagi.,aku add.,x sampai 2 minit dier dah app.,
that means dier ngah on9 lah kan.??
so aku pon inbox ah lebih kurang cam nier.,

AKU : Hye.,THANX for the app me..,
keep in touch k.,
DIER : W'COME!!
AKU : Dah lamer buaT BLOG.,?blog SMART AH.,leyh ajar2 kan klu xtau..,
DIER : kalau ader maser ah k.,!SORRY..,
AKU : Oh.,OKEYH2

Raser ayat dier cam x best jerk kan.,???
xperk.,aku pon follow lah dier nyer blog.,
aku intai2.,aku jengah2.,aku selak2.,
huh.,MMg semart ah blog dier.,cool jerk..,
that y ramai followers kot..,

Then selang 10 minit.,
budak tue inbox aku lg kat pesbuk.,
huh.,nk tau dier kater aperk.,??
jap erk.lebih kurang camnier ah ayat dier.,

Eh Boy.,xpayah follow lah Blog I.,
Blog I untuk org yg Famous jerk k.,
u Nyer Followers pon x sampi 5o org.,
ader aty nk follow i nyer blog..,
u betol kan u punyer BLOG dulu.,
kompol kan followers ramai2.,
bru follow i okeyh..,
bkn sombonk.,Just bg semangat!!

SEMANGAT!!!
semangat paler otak ko pompuan.,
adui..,raser hina giler kan..,
tp x perk.,pandang sebelah mater jerk.,
n now.,aku nk follow org len nyer blog pon raser takot dah..,
takot kner sound lagi..,

tp please lah kan.,
bkn sumer followers ko tue.,
mempunyai followers yg beratus2 okeyh.,
klu xder org cam aku.,
x jejak lah ko nyer followers tue sampai 3 angka yerk.,
blog aku blom setahun pon.,baru E . N . A . M bulan beb
ko pon boleyh tngok perk.,budak kecik yg belom setahun.,
reti buat susu sendiri.,?? reti berjalan.,??
reti berckp.,??reti cebuk taik dier.,??
campak kat ko reti ah.,adui.,aperk nier.,
tue sumer perlukan bantuan.,bkn diri sendiri handle.,
ramai jgk aku follow org nyer blog.,tp x lah perangai cam ko.,
muker jer cantik.,tp perangai cam LAHANAT!!

Paperpon.,Buat teman2 Blogger aku.,
Harap perangai korang x macam pompuan nier yerk.,
kesian kan lah kat blogger2 yg baru.,
baru nk pacak tiang.,dah ader jentolak datang.,
baru nk hidup kan lilin.,dah ader org padam kan.,huh.,
Semua org start dr bawah perk.,bkn terus maju..,
ko pon mcm aku jgk kan.,??Terkial-kial.,
x tau lah klu ko continue atok ko nyer blog.,
dapat2 jerk.,followers dah beratus.,HAHAHA..,
Jadi.,x yah lah nk cakap besar.,sumer samer.,
Buat wanita yg sound aku tue.,x yah malu.,
org x tau pon saperk ko.,aku xder bg link ko pon.,
bkn nk ajar ko.,aku kan budak baru.,tp just nk ingat kan jerk.,
kiter bkn sentiaser diatas.,sumtime kiter jatuh jgk.,

Now.,ME ALWAYS+ALWAYS+ALWAYS TAKE CARE!!

2 comments:

  1. ada jugak yang mcm tu..
    HAHAHA. gila sombong la blogger tu
    meh link blog dia, i nk tgk sikit ekekke

    ReplyDelete
  2. tue lah.,cam x cayerk kan..,
    huh..,
    nk link dier.,??
    x yah lah.,kesian dier.,

    ReplyDelete