Tuesday, March 15, 2011

Followers Yang Ke Seratus~

Semekom.,
HAHAHAHAHA.,
just nk ceciter sikit.,meyh lah dekat.,
followers sayer dah yang keseratus.,
HEHEHE.,tue jerk yang nk ckp.,
tengok nie..,



mesti kat aty korang kater.,tue pon nk bg tau.,
Yerk tau.,baru seratus kan.,bkn seribu pon.,
alah.,ileks ah.,blog nie baru 8 bulan.,huh.,
so okeyh perk seratus org dah pollow.,
dan terima kaseyh lah yerk.,
sebab sudi pollow belog sayerk nie.,
belog sayer x indah cam belog kamoo.,
HAHAHA...,

Terima kaseyh yerk akak followers yg keseratus.,
Akak Qema namernyer.,huh..,
mintak hadiah yerk.,??hehehe.,
hadiah top up boleyh.,??HAHAHA..,
mungkin sis nie blogger lagi baru dr aku.,
followers dier pon x ramai sngat.,
korang.,korang.,hey.,korang lah..,
pollow lah dier k.,cantik orang nyer.,
Nie link belog dier..,picit sini yerk.,
diariesgarage.blogspot.com
Terima kaseyh yerk kalau sudi mempollow nyer.,
huh.,Kamsahamidah~~

Lagi 1.,
semenjak bulan 3 nie.,
aku minat giler join contest2 nie.,
cam best plak.,1 1 aku selongkar blog org.,
nk tengok contest.,biler best mesti aku join.,
so kalau korang buat contest..invite2 lah yerk.,
InsyaALLAH aku join punyer.,
aku nk buat contest takot xder org nk join.,
tp nnt lah.,tunggu pollowest dah beriban-riban.,
aku buat lah yerk.,HAHAHAHA..,
So kalau korang pon suke join contest cam aku.,
aperklagi.,buat tangan cam usop.,hah.,buat.,buat.,
jgan x buat.,pintal tngan tue.,hehehe.,
kalau x reti.,tiru nie.,hehehe..,

No comments:

Post a Comment