Monday, March 7, 2011

wish IMPORTANT days~

hye.,Lamer x sembang-sembang.,
Hahahaha..,Busy.,Blog pon Semak sudah.,
bkn tamau kemas kini.,(<--wah ayat.,)haha.,
busy babe seminggu nie.,ader jerk nk buat.,
kalau kjer lagi ah.,balik smpi mlm kekadang.,
biler dah balik malam.,huh.,aperlagi,.,
mandi n tido jerk lah.,huh.,xtahan babe mater.,kuyu~
HAHAHA.,paper pon .,sehart,,??
Nie nk citer sikit.,semalam 6hb.,
Bnyk hari penting dr yang org aku kenal.,

huh.,1st .,adik angkat aku.,
DIQ TIGER!!
hahahahahaha.,
semalam besday dier.,huh.,
awal2 aku wish.,tepat kol 12 babe.,
tp dier x terkejot sebab dier tau aku mesti wish.,
So x heran ah.,tp aku lagi takot klu x wish.,mati aku.,
mesti seminggu aku kner perli.,huh.,tp aku mesti ingat punyer lah.
Biler tanyer nk presant aperk.,??malu nk ckp.,poyo lah.,
ko x nk susah kan aku.,blah lah..,ader lah yg merepek dier nk tu.,
suker aty ko lah diq.,huh..,paperpon.,
HAHAHA.,buat kamoo ADIQ TIGER.,
Happy Besday okeyh.,Sudah besar kamoo.,
perangai jgn jadi cam budak kecik lagi k.,
piat tlinger ko nnt.,


2nd person.,
my cousin.,ANGAH DAYAH.,
bertunang semalam.,Tema nyer MERAH JAMBU!
HUH.,segan aku bila kner pki.,setahun sekali kot pki baju warna pink.,
tp biler dah ramai2 pakai.,x segan plak.,HAHAHA..,
sejarah cinta Angah dayah nie.,
Bercinta 2 bulan.,Merisik.,then lepas 2 minggu terus tunang.,
Huh.,dier kater nk bercinta biler pas kahwin nnt.,huh.,
Romantik kan.,??HAHAHA..,mesti best..,







Then person yg ketiga.,
cousin too.,
MOHD ZULZHARIFF BIN ZULKIFLI.,
Yesterday besday dier.,
SWEET 12.,hahaha.,dah besar dah.,
Untok ko zhariff.,jgn nakal2.,
dgr ckp ayah n ibu k.,jgn nk besar kepaler jerk.,huh.,
blajar rajin k.,smalam potong kek malu2 plak.,
HAHAHAHAHAHAHA.....


Lastly~`
to my Family pet.,
My kaloi.,HAHAHA..,
dah 12 tahun bela.,dah besar babe.,
so umor pon dah 12 tahun.,
kalau budak dah leyh amek UPSR dah.,huh.,
senang jerk nk bela kaloi nie.,x susah pon.,
tp cam x cayerk lak. dah 12 tahun,huh.,HEHEHE..,


P/S:sorry late update.,pic pon tahader sngat.,just for remeber jerk.,!

No comments:

Post a Comment