Monday, March 14, 2011

Sayer Jakun!!

Semekom..,
HAHAHAHA..,
bertuah nyer sayerk.,
bkn aperk.,dapat masok Top 10.,
untuk contest Gaya Mutu Keunggulan.,
tau lah belom menang lagi.,tp dah ader harapan lah kan.,
korang percayer x nie.,??cayerk ah.,huh..,
cayerk eh.,??kalau x cayer meyh sini.,
tekan nie.,tngok puas2.,huh.,
pic aku yang second last tue.,

saiapanic.blogspot.com/2011/03/top-10-contest-mereka-dan-kereta-mereka.html

CAYERK KAN.,??
HEHEHEHE.,suker plak aku.,kalau nk tau.,
nie contest pertama aku masok sepanjang aku berblogging nie.,
n terus-terus dapat masuk top 10.,
mau x suker.,tp x tau lah.,lepas bufday aku nie.,
terus minat join maner2 contest yg ader kat blog nie.,
cam best lak kan.,pesaingan sehat babe.,
alah masok suker-suker jerk.,bkn nk aperk pon.,
kalau menang namernyer rezeki.,HAHAHA..,
SO APER LAGI.,DOA-DOA KAN LAH.,!!

No comments:

Post a Comment