Wednesday, March 16, 2011

Sedeyh sebab penyamun sial!!


Selamat Malam.,
dah kol 1:45pagi dah.,
Huh.,dah tdo.,tp bngon balik.,
penat pusing kanan.,pusing kiri.,meniarap.,
tp still mater x lelap.,pikir bender laen.,
sajerk nk post something.,
huh.,raser nyer nk luah kan jgk.,
nak tanyer.,pernah x korang jumper pencuri.,?
ader yg pernah ader yang x pernah kan.,??
isshh.,nie nk citer sikit pasal
pencuri.,penyamun.,perompak.,penyangak.,perembat.,
Ah sumer nier lah.,samer jerk.,geram kan dengar.,
bender nie berlaku kat umah adik angkat aku.,
yg geramnyer.,penyamun tue sepupu sendiri.,!
nie sumer adik angkat aku yg citer.,aku dengar jerk.,
adik angkat aku nie stay ngan atok dier.,ngan abg sedare dier skali.,
kire dier duduk satu rumah ah..,huh.,
dah mcm2 sepupu dier nier mencuri.,yg mencuri nie 2 beradik.,
yang tambah hebat.,mak dier pon samer beb merembat jgk.,
tp mak dier rembat tudung-tudung nie jerk lah.,barang2 pompuan.,
hebat x buat kerja 1 family.,baru namernyer teamwork kan.,?
adik angkat aku ckp.,kalau dinilai kan.,barang2 yg dirembat tue
ader 1k dah dier curi kat umah atok dier tue.,
asal dtg umah atok jerk.,mesti ade bender hilang.,klu x hilang x sah.,
nset lah.,rantai lah.,baju yg dah pakai pon dier sebat.,ishh.,pelik kan.,?
ader jgk keluarga manusia cmnie.,klau nk merompak pon.,
rompak lah umah org laen.,umah sedare sendiri pon nk kebas.,
macam gali kubur sendiri plak..,x der perasaan langsung.,
dah ramai mangsa yg kner kat rumah tue.,

Then baru td Adik angkat aku plak yang kner.,
nk tau aperk yang hilang.,??bnyk giler hilang.,kesian aku tengok.,
adik angkat aku x der kat umah atok dier td
sebab balik umah mak dier kt n9.,
so mmg dah tau lah si penyangak nie nk dtg umah atok.,
konon jln2.,padahal nk wat kjer parttime dier.,
adik aku pon dah risau lah.,sebab dier xder kat umah.,
jd kire tawakallah aperk yg berlaku kat umah tu nnt.,
semalam aku nk post hadiah besday dier.,
headphone+topi+wish kad dlm 1 kotak.,
kire klu pos smlam smpi arinie lah kan.
tp aku risau sebab dier xder kat umah.,
nanti saper yg nk tolong sign kan biler
poslaju datang nk bg hadiah yg aku bg tue.,
so dier pon mintak lah tolong dengan atok dier.,
atok dier pon kater okeyh.,
biler hadiah tue sampai tadi.,
atok dier pon tolong lah amekkan.,and tolong sign kan.,
bawak hadiah tue masok rumah terus simpan dlm bilik
dan terus perg surau.,
biler adik aku balik dr umah mak dier kat n9 maghrib td.,
terus mesej aku.,terkejot aku..,
tanyer ader bg headphone x.,??atau mmg aku x bg..,
so aku pon kater lah.,mmg ader bg.,x kn nk tipoo plak kan.,??
dier kater kat dlm kotak tue cumer ader topi n wish kad jerk.,
headphone dah xder,.,dah hilang
so aku pon terus lah terpikir.,yg 2 penyamun tuer.,
kompem dier yg sebat.,adik angkat aku pon pikir camtuer jgk.
sebab xder org laen punyer.,nak mintak pon x guner.,
family penyamun tue mesti backup anak dier.,
dah namer nyer family penyamun.,mesti lah backup penyamun jgk.,
betol x.,?cilaker kan.,klu x mampoo.,buat lah care x mampoo.,
nie perangai cam lahanat.,bengang giler biler dengar camtuer.,
ishhh.,kalau dah sah penyamun.,
mmg x kan ader raser cukup.,ader jerk yg nk ambil.,,

adik angkat aku pon satu.,dah ckp dah yg aku x nk pos semalam.,
aku nk pos arinie.,biar hadiah tue smpi esok.,
dier pon dah ade kt umah,aku risau bender cam nier lah jadi.,
last2 mmg betol pon jadi.,masin mulut aku.,
x meraser dier nk pki headphone yang aku bg.,
bkn setakat raser jerk.,tengok pon x dapt.,x kesian ker.,?
nk nanges pon x guner diq.,bender dah jadi..,
tp bukan headphone jerk dier amek.,ader lagi.,
baju2 yang aku bagi biler jumper dier pon sepupu dier sebat.,
huh.,bnyk tuer.,bkn satu yerk.,tapi 2 rantai.,n yg paling beharge.,
rantai sibling siap loket ader ukir namer kiterorg pon dier sapu skali.,
perk.,geram giler kan.,dah lah tue kenangan..,rantai murah jerk kot.,
xkan nak sapu sekali.,sedeyh giler aku.,mcm nothing plak skunk nier.,
aku dah pesan awal2 ngan adik aku.,
bwak jerk sumer tue biler nk balik umah mak.,x nk dengar.,
lagi tinggalkan.hah skunk.ish,.mmg naseb ko lah diq.,
kalau dah namernyer penyamun..,asal cntik.,boleyh pki.,kilat sikit.,
mmg x leceh ah.,kompem punyer masok koleksi dier.,.,huh.,rezeki.,

n skunk aku x tau nk salah kan siaper.,biarlah.,
bender dah jadi kan.,sumpah mood aku ilang teros malam nier.,
sampai x leyh tdo aku dibuat nyer.,
teringat bender2 yang aku bg sumer tuer.,
orang laen plak yg dapat raser.,
cam nk jd jerk abg angkat kat sepupu adiq aku tue.,
senang sikit.,xyah merembat lg.,biar aku yg bg..,
puas aty ko penyamun!!!



No comments:

Post a Comment